Mitt i (arbets)veckan onsdag

I söndags blev det pizza och en öl innan bion. Vällingby har inte så stort utbud på mat fronten, speciellt inte en söndagskväll :S


Köpte hallon igår på coop, dom var jättegoda och söta!

När jag blev sugen igår kväll efter jobbet så gjorde jag en smoothie (min nya passion i livet)




I den blev det färska hallon, färsk mango, frysta blåbär och frysta jordgubbar och vaniljyoghurt. Blev väldigt god! Jag tycker om när man har lite frusna bär i så smoothien, den får en bra konsistens.

Nu på morgonen så blev det en gjord med jordbgubbar, galiamelon och mango!


Gjorde en liten ansiktsmask igår kväll också, nån lite testgrej jag fått. Kleta på och låta torka i 10-20min. Fast kan inte påstå att mitt ansikte känns piggt och fräscht som förpackningen påstod... Men var värt att prova!


Dags att gå till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Amanda

åhfy va kul att du som svensk har gift dig i tunisien. Själv är jag halv finsk och halv tunis och bokstavligen älskar att vara på tunisiska fester och bröllop. tunisien är det bästa jag vet ;).

2011-05-25 @ 19:20:09
URL: http://aamandaa.webblogg.se/
Postat av: Tusensköna

Jag borde också börja med smoothies, tycker alltid det ser så gott ut när andra dricker det. Blir dessutom superläskad av att titta på dina bilder. Dags att ta tag i detta känner jag :)

2011-05-26 @ 17:28:24
URL: http://www.tusenskona.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0