Lördagen bjöd på lunch i centrum

Igår träffade jag mamma i centrum ett tag, hon var på jakt efter lite kläder. Man märker att det är sommarkänsla ute, folk går i shorts, linne och tofflor.... Men jag skulle vilja påstå att det inte riktigt är SÅ varmt. I solen är det varmt och skönt, men i skuggan svettas man inte.
Hur som helst så ät vi lunch i Vällingehus. Det blev en sallad med bulgur, kräftor, räkor och fetaost


Portionerna var enorma (fick matlådor med oss) så det räckte till middag också!

Solen skiner idag också, så jag kanske ska se till att masa mig ut en sväng. Habibi jobbar han, kanske passar på att ta sällskap med honom när han ska gå till tunnelbanan. Annars så ska jag plocka lite i badrummet och köket. Det kommer några hit imorgon och ska byta duschslang och fixa nått på kranen i köket.
Nu ska jag göra lite mera kaffe och kanske sätta mig på balkongen innan solen försvinner runt huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0