Ledig hela dagen lång!

Det har varit skönt att vara ledig en vanlig torsdag och nu är det bara en dag kvar innen helgen!

Idag har jag träffat bästa Lina. Vi åt lite i centrum och sen fikade vi här hemma. Vi har ju inte träffats på evigheter, tur att vi äntligen tog oss i kragen!
Vi köpte med oss ett paket kakor, en ny sort. Var helt okej, men inget jag kommer köpa igen (vilket i och för sig inte betyder så jättemycket då jag sällan köper kakor).

Lina i Tunisien


När jag tittar igenom bilder från Tunisien 2009 så hittade jag den här, shit va mycket smalara jag var.... I will get there again!


Dessutom så hittade jag det här kortet som är taget på en kort. Gissa vem den här rundkindade sötnosen är?




På tal om smoothies så funderar jag på att försöka göra en kaffesmoothie imorgon! Kanske kaffe och banan... Vad tror ni? Är det nån som har nått spännande eller gott recept att rekomendera kanske?

*gäsp* dags för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0