Kärleksmums

Igår så gjorde vi (tjejerna) kärleksmums på tjejklubben. Fast det blev lite stressigt att hinna med allt på en timme :s En av tjejerna tyckte att den här kakan inte var gjord med så där jättemycket kärlek och döpte om den till stressmums! Gott blev det i alla fall, även om vi var tvungna att skära upp kakan innan glasyren stelnat alls, vilket innebär att den rann av, så tjejerna fick äta snabbt! Resten av kakan ska vi ha och bjuda på på tisdag när vi har öppet hus i parken för de som ska börja i våran mellisklubb till hösten och deras föräldrar.


Till lunch igår så blev det lax och potatissallad. Men jag vet inte var jag hade huvudet, glömde både tomater och sockerärtorna hemma. Fast jag överlevde ändå och blev nöjd med min sallad =)


Igår på kvällen så var vi och såg på teater med gården. Den var rikigt rolig och tänkvärd. Har ju hört talas om Ung Utan Pung, men aldrig sett en föreställning med dom så det var nice.

Nu ska jag göra mig träningsklar (även om jag egentligen skulle vilja krypa ner under täcket bredvid min man igen) och ladda med lite vatten och en blåbärssmoothie. Får se hur det går med träningen, har lyckats få skavsår på båda fötterna. Har vätskefyllda blåsor på båda hälarna och ena lilltån *aaajjjj*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0