God morgon

Hade tänkt gå och träna på morgonen, men jag känner mig inte helt pigg. Ont i halsen, snuvig, tung i huvudet, hosta... Jaja, det är som det är. Två alvedon och lite kaffe så tar jag mig nog igenom dagen :P som inkluderar mellanstadieDISCO i parken!

Jag har försökt fixa till bloggen lite. Blev lite väl rörigt kanske... Men får se ut så här tills vidare så har jag tid att tänka ut hur jag vill ha det...

Nu slappar jag i soffan och dricker kaffe och lyssnar på musik. Fortsätter på temat från igår och lägger ut lite klipp!

Carlito


Mera Carlito (om Moms från Mohammed Ali)!



Don Omar, Danza Kuduro. Jag måste erkänna ett den här låten är medryckande!



Labyrint, Kärleken? Labyrint bjuder på härligt gung och texter med innehåll. (Sen tycker jag att det ibland är lite för mycket prat om droger i deras texter...tyvärr.)


Den här låten spelades flitigt när jag och habibi träffades första gångerna <3
Yves LaRock-Rise Up



Dags att gå till jobbet! Lämna gärna en komentar om ni har förslag på hur bloggen kan se ut eller om ni vill rekomendera nån bra låt!
Ha en bra dag.
/A

Kommentarer
Postat av: rzigui

Jag skrev kommentar på fel inlägg!!

Men jag skriver det här igen...

Jag tycker att du har gjor det så fint med alla bilder,och dina henna händer i bakrunden är kanon!!

Lotta

2011-05-06 @ 10:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0