Bilder i repris...varit gift i över 2 år (på pappret)

Mmm, så är det ju, att vi enligt vårat vigselbevis varit gifta i över 2 år! För vi vigde oss ju borgligt hos en notarie i april 2009, men vi hade bröllopsfesten 27 juni och räknar det som vår bröllopsdag =)



Behövdes ju en hel del frågor (och svar) och massa papper och stämplar och "frimärken" ... Och tillslut en massa underskrifter av mig, Habibi och 2 (manliga) vittnen! Men efter det så var det klart =) Tiden har gått fort måste jag säga. Habibi jobbar så klart på våran "riktiga" bröllopsdag (jag jobbar också men jag slutar ju vid 17). Får se om han kan/vill ta ledigt eller om jag får lov att gå till hans jobb och äta årsdagsmiddag själv, men min man som servitör :P Det är ju bättre än inget...

Ha en bra dag alla

Kommentarer
Postat av: rzigui

Mabrouk!!

Vi gifte oss 30 juni,så det blir ju nästan lika länge vi varit gifta !!

Hoppas ni får tid att "fira" tillsammans.

2011-05-31 @ 10:47:29
Postat av: Sarah

Gratulerar, bra jobbat!



Skrattade gott åt minnet utav alla dessa "frimärken" =)



//Sarah (som läser din blogg ofta, men är alldeles för dålig på att lämna kommentarer)

Postat av: Terés M

Stort grattis!

Jag är så glad att jag hittade din blogg! Om 19 dagar åker jag till Tunisien för att gifta mig med min Habibi! Datumet är inte bokat ännu så vem vet - kanske vi kommer att dela bröllopsdag?

2011-06-02 @ 23:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0