Solig tisdag

Solen skiner utanför (så jag ser hur smutsiga fönster vi har...)  och jag hoppas att den stannar framme ett tag nu. Planen är att jag ska till kokosbollsfabriken i Blackeberg innan jag går till jobbet. Vi kan beställa lådor från Martin Olsson men då är dom inte lika färska. Om man handlar havrebollarna direkt från fabriken så kan man i stort sätt få se när dom trillar ner från rullbandet ner i kartongen =) Så det blir en promenad i solen upp till Blackeberg och sen vänder stegen mot jobbet. Tisdagar är våffeldagen som vanligt och vi hoppas att vi ska kunna vara ute och leka ett bra tag  med ungarna. Vi har kvällsöppet på tisdagar, men idag har jag p-möte på tegelhögen så kollegan får klara sig själv.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0