Ny vecka...

*gäsp* jag är galet trött idag. Det var länge sedan, men idag så ställde jag fram alarmet en timme. Men jag ville knappt gå upp när klockan ringde vid 10. Är fortfarande förkyld och idag så bråkar allergin med mig. Svårt med andningen, kli i ögonen... suck. Jaja, snart så kickar nog medicinerna in.

Igår var vi i Tumba och hämtade möblerna. Det är stora robusta möbler! Stackars Anders som fick hjälpa till att bära upp för alla våra trappor. Han säger att han kommer att vara bortrest om vi kommer flytta igen :P

Vi ska få en liten hörntv-bänk av familje Odedal (på torsdag). Tills dess får tv:n bo på ett litet ikeabord och digitalboxen i fönstret. Den tv-bänken vi har/hade funkade inte alls att möblera med. Överhuvudtaget så var det ju inte helt enkelt, eftersom det är stora möbler som flyttat in i ett litet vardagsrum. När jag har städat ordentligt nästa gång så ska jag ta kort på andra ändan av vardagsrummet och de andra rummen i lägenheten. Jag har skrivit ut lite bilder på R:s familj och köpt ramar (och gav habibi som en liten överraskning), men jag behöver en ram till för alla fick inte plats :S Men jag kan gå förbi affären idag och fixa det mellan parken och gården.

Ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: rzigui

Vad fint det blev... Gillar din sammansättning av blockljusen...skitsnyggt!!Soffan liknar vår bara att vi har rundade armstöd. Känns roligt att få lite nytt/gammalt att förnya sitt hem med. Vi är på jakt efter en soffa till eller en stor härlig fåtölj.



2011-03-14 @ 17:14:58
URL: http://rzigui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0