Mitt i veckan onsdag

Jag fortsätter mitt snörvlande och hostande... Sovet bra i alla fall, vaknar till och med innan larmet ringer =) Kollegan vabar fortfarande så jag är själv idag igen. Man märker hur trevligt det är med lite vuxet sällskap när man är utan det :P Barnen i all ära (gillar dom hur mycket som helst mina "små" busungar) men ibland vill man föra samtal på en annan nivå. Har fått jobbtröjor, en luvtröja och en fleece med namn på framsidan och företagsloggo på baksidan:

Idag så har dom flesta pojkarna som kommer till parken bandyträning och går nästan direkt efter mellis och vid 15:30 har vi tjejgrupp. Har haft lite svårt att komma på vad vi ska göra, men det får bli målning/dekorering av ramar och kanske ta roliga kort att sätta i dom
 
Börjar bli dags att förbereda mellis, blir varma mackor vilket i sig inte är så knepigt, men det tar tid när man ska göra ett visst antal...
 


Träffade på "kusin"Fredrik på väg till centrum idag, otippat men trevligt =) Och han skulle träffa sin mamma i Vällingby så fick hälsa på Mimmi också! Men blev en kort pratstund sen var jag tvungen att skynda på mataffären för att hinna med bussen.
Ha en bra onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0