Kommer ni ihåg när det började

Vintern alltså, den första snön =)
Helt galet hur tiden rullar på... Våren gör ju sitt intåg nu, äntligen. Jag gillar vinter och snö, men nu längtar jag till barmark, tunnare jacka, att det är ljust när man går hem från jobbet, att ja ni vet själva vad man längtar efter efter en lång vinter :P

Nu börjar det bli dags att göra sig i ordning för jobbet. Torsdagar är grillmellis, men jag har inte fått nån nyckel till rummet där grillkolen bor :S Och jag orkar inte vända ut och in på mig själv för att barnen ska få nått grillat (speciellt inte när jag är förkyld och lite extra trött...) Så det blir smoothies till mellis istället. Men måste handla för det och för semlor imorgon. Men kan säga att jag nog kommer köpa solbullar, är inte på bakhumör =(

Ha en bra dag =)


Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-03-11 @ 09:45:36
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0