*grrrr* minusgrader

Alltså det känns sådär att det är minusgrader ute. Visst har det snö/regnat i två dagar, men -3 på termometern när jag ska gå till jobbet gör mig nedstämde. Tur att solen skiner idag i alla fall =)
Igår gick jag över 19 000 steg! Känner mig duktig, men med ett par bättre skor borde jag ta mig över 20 000 i alla fall  nån gång i veckan...
Vi gjorde piroger till barnen i parken igår, blev lite inspirerad så jag ställde mig och gjorde små piroger med kalkon, ost och harissa
Dom blev goda, så det får det bli i middagslådan idag.
Nu ska jag snart börja traska mot jobbet . Eller vi  har p-möte och idag och vi ska vara i parkleken Stråket som ligger i Hässelby strand, så jag ska traska mot Hässelby strand!

Kommentarer
Postat av: rzigui

Vad du är duktig på att traska!!

Och du....du får gärna komma hit och göra lite piroger...låter mumsigt!



Lotta

2011-03-30 @ 14:18:47
URL: http://rzigui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0