Blev mera jobb igår...

Jag var precis utanför Backstage (fritidsgården där jag jobbar) för att jag tänkte slinka in och smaka på lite turkisktgodis som en av ungdomarna skulle ha med sig och bjuda på när min "chef" ringer. Han undrade varför jag inte skulle jobba... Hade blivit nån miss i komunikationen så han visste inte att chefenchefen hade sagt att jag bara skulle jobba i parken. Problemet var att min ena kollega blivit sjuk så den andra kollegan var helt själv. Jag var ju ändå utanför så det kändes lika bra att jobba. Får ta ut det en annan kväll, kanske en kväll när R är ledig =)
Idag ska jag gå förbi apoteket på väg till jobbet och införskaffa mera nässpray (usch vad det är obehagligt, men det hjälper) och nån flaska hostmedicin. Sen är jag redo för en dag i parken. Det är tisdag så det är våfflor :P Funderar på om jag inte ska gå förbi coop och köpa lite vispgrädda så vi kan lyxa till det lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0