24 542!

Igår kom jag upp i över 20 000 steg! Känner mig duktig =) Dagen började med en promenad till Parkleken stråket i Hässelby strand för p-möte. Den parkleken har en utsikt som heter duga, skulle inte ha nått emot sjöutsikt jag inte :P
Sen så fick vi (jag och min kollega) skjuts till Guldet (parkleken i Grimsta) för att låna ansiktsmålningsgrejer. Därifrån promenerade vi till jobbet. Sen så traskade jag runt i parken lite, sen skyndade jag hem för att hämta min mobilladdare innan jag skulle börja jobba på gården. Trodde att jag skulle få se skymten av habibi som var ledig, men han var inne i stan och drack kaffe.
På tjejgruppen hade vi ansiktsmålning igår och en tjej målade mig, jag blev katt!
Nu ska jag fixa nått till lunch innan jag ska till jobbet!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0