15716

Så många steg har jag lyckats gå idag! Taktiken att inte köpa busskort och gå till och från jobbet är ju en toppenbra grej, hoppas bara att jag kommer fortsätt tycka det :P
Annars har dagen rullat på. Jag hann gå förbi "posten" (också känt som coop...) och hämta ut dammsugarpåsarna jag beställt mellan parken och gården.
Imorgon är det sköna torsdag. Kort jobbdag =) Mimmi kommer hit på morgonen (med hörntvbänken, sängkläder och ett jättetäcke) och vi ska kolla på hennes personlga brev (till CV:n). Sen blir det nog lunch i centrum innan det är dags för jobbet. Men nu är det nog dags för sängen. Jag har sovit dåligt 3 nätter på raken men jag hoppas att det ska gå bättre inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0