Varit och ätit middag hos mamma

Mamma håller ju på med sitt Pimmande som snart ska vara klart. Hon behövde en bild på sin mormor så morfar scannade in en och mailade... Hittade ett par andra gamla bilder som morfar scannat förut:

Det här en en bild på mammas mormor Kajsa när hon var i Italien (tror jag att det var)

Här är min morfars  morfar Oscar, hans mormor Ebba och hans mamma Britta.


Här är min moster Lena, min andra moster Weonica och längst till höger min mamma!

Min mamma på landet.

Moster Lena och Mamma Carin <3


Det är roligt med gamla kort!

Annars så har helgen rullat på. I går jobbade jag på ungdoms-/ strandfestivalen på Maltesholmsbadet och idag har jag varit hos mamma och käkat middag.
Veckan som kommer bjuder på Grönan och Grinda med jobbet *suck* :P. Det  går åt en hel del energi på heldagarsutflykter och mitt kontrollbehov löper amok på ett ställe som grönan. Dessutom ska vi ha 21 ungar med oss...ojojoj vad jag kommer att gå runt och oroa mig. Men det är en tradition som brukar flyta på bra så varför skulle det inte göra det även i år?! Hoppas att vädret blir okej och att vi får fina och roliga dagar. Måste nog passa på och åka lite karuseller när vi är på grönan :P

Bäst jag går och lägger mig nu så jag orkar med :P

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0