Varit lite fummlig...

Jag har varit klumpig den senaste veckan... I fredags så tappade jag ut en hel hink med plastpärlor på jobbet.
På ungdomsfestivalen tappade jag min sallad på marken och min burk med cola åkte i backen den med...
Hoppas att det blir bättre den här veckan!



Vi fick limegröna jobbtröjor på festivalen, helt okej faktiskt =)

Det var final i rocktävlingen "Nisse klarar skivan" så det var fullt ös!



Hos mamma igår fick jag lax, stekt fänkål, "Squashpasta" och en liten salsa. Smakade underbart =)


Sen tyckte mamma att det var en bra idé att testa att vaxa mina ben lite :P Vissa av mina hårstrån verkade dock vara lite för korta och vill inte dras bort...


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej Anna



Hittade din blogg efter en sökning på google om Tunisien och om giftemål och har nu läst den från typ "pärm till pärm" :-)

Har även jag en pojkvän (även om din numera är man) från Tunisien, Hammamet och blev lite full i skratt när jag såg bilderna där ni varit och besökt internet osv.. där har ju jag och H oxå suttit många gånger.



Jag & H börja fundera lite kring att gifta oss nu efter att ha setts i 1 år och jag blev verkligen toppen toppen glad när jag hittade hit till dig eftersom jag då tänkte höra om det går bra att jag ställer lite frågor till dig? Du får självklart säga till om du tycker det känns privat eller påtvingat, men här kommer det iaf 2 stycken. Du får gärna svara direkt till min mail isåfall..



Vilka dokument och papper är det som behövs här ifrån sverige vid giftemål? Har försökt googla, men tycker det är svårt att hitta direkta svar, ibland står det ngra och ibland ngra andra.. Blir snurrig!



Hur funkade det med jobb för din man när han kom hit? Först enbart SFI eller parallellt med jobb?



Vill först och främst gärna ha svar på giftemålsfrågan eftersom den känns mest aktuell iaf just nu.



tack för en mysig blogg och hoppas jag inte är allt för mkt till besvär.



Vänligen Fanny



2011-06-14 @ 22:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0