Bilder från i måndags

Vi firade ju som sagt att vi varit gifta i 2 år i måndags! Det blev god mat och dryck och övernattning på hotell.
Jag fick underbara röda rosor av habibi när jag kom hem från jobbet



På hotellrummet blev vi mötta av det här fatet med läckerheter och 2 små flaskor med vin.




Rummet var väldigt fräscht och fint. Det låg dessutom högs upp så utsikten från fenomenal!









R låg kvar och snusade när jag gick iväg till jobbet...


Nu är det inte så många dagar kvar tills vi drar söderut. Borde hämta upp resväskorna från källaren kanske... Pratade med en säljare på Apollo tidigare idag, vi fick ett bra pris på att "uppgradera" våra platser så nu har vi mera benutrymme på flyget :P

Annars rullar dagarna på. Är aningen trött i huvet efter 3 dagar i gassande sol. Att jobba på stranden tär på krafterna :P

Var en sväng i centrum med Mimmi och Johanna efter jobbet. Vi gick i några affärer, provade lite kläder och vi avslutade på pizzerian där Mimmi bjöd på middag!

*gäsp* nu ska jag lägga mig!
Nattinatt

Kommentarer
Postat av: rzigui

Åhh vad mysigt ni haft det! Grattis igen

Och snart åker ni ner till Tun, avis? jaaaaaaaaaaaaa

Kram

2011-06-30 @ 12:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0