Onsdag, 1:a JUNI!

Eftersom jag inte kunde vara ledig igår kväll så fick jag nöja mig med att gå på Johannas utspring! Som tur va så slutade det regna =)






Jag hann med en liten sväng hem till familjen och fick lite lunch och kunde hjälpa till att förbereda. Alla i den familjen ställer alltid upp när man behöver dom så det är roligt när man får chansen att hjälpa till lite tillbaks!


Hoppas att alla hade en trevlig kväll och att maten smakade!





Jag för min del åt en hamburgare på jobbet. Vi hade ju grillparty =) Den var inte så dum den heller


Jag hade det trevligt, jag bara ser lite missnöjd ut :P

Efter jobbet åkte jag in till stan en sväng och mötte upp gubben min som varit på "smaka på Stockholm" med ett gäng jobbar kompisar. Vi satte oss på en liten pub, tog en öl och sen var det alldelles lagom att åka hem!
Det är skönt att vara lite ledig, det tråkiga är ju att R jobbar idag när jag är ledig, och han är ledig imorgon när jag jobbar. Sen har vi lördag och måndag när jag är ledig och habibi jobbar...  Börjar räkna ner till Tunisienresan nu, då kan vi i alla fall umgås =) Fick biljettern igår! Men det är drygt en månad kvar...

Idag blir det födelsedagshäng vid Smedsuddsbadet. Sandra och Kalle fyller år. Grattis! Så det blir till att ta med sig lite käk och hoppas på bra väder. Ska möte upp Lina och Peter i centrum och sen åker vi tillsammans, trevligt med sällskap.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0