Trött i ögat

Blev sent igår, betydligt senare än vad jag tänkt. Men det var trevligt! Det regnade på oss när vi åt, och tydligen fanns det ingen fisk som jag och ett par till hade beställt... Men vi spelade lite boule, jag var i lag med Anders som jobbar på tegelhögen och vi var ju faktiskt ganska bra! Sen var planen att åka hem.... Men habibi hade slutat tidigare och ville gå ut en sväng. Så vi var ett gäng på 9 personer (tror jag det var) som gick vidare. Älsklingen mötte upp oss vid Slussen och vi gick till ett ställe på Götgatan. När dom stängde vid 01 så gick vi vidare till Femtifyra... Kom hem närmare 03 så idag är jag trött i ögonen. Men antagligen så är dom andra (som inte drack cola till maten) betydligt tröttare än mig :P
Oj, nu måste jag dra. Måste fixa med midsommarstången och sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0