Prövade 2 nya saker igår...

Mmm, och av de 2 nya sakerna så var det ena en hit och det andra vidrigt...
Jag började med att testa ett nytt tuggummi på morgonen. JAg brukar tycka om grapefruktsamk så hade stora förhoppningar! Men fy tusan, det här var inte gott, det var vedervärdigt (enligt mig). Smakade som nån flytande medicin och sabbade nästan hela min morgon :P Nä, EXTRA med Grapefruitsmak går tvärbort.


Till lunch prövade jag nästa nya sak, pasta med citronsmak. Blev pasta med kyckling, pesto och fetaost. Och den anningen syrliga pastan passade utmärkt. Kan absolut tänka mig att köpa citronpasta igen!


Nu ska jag börja göra mig i ordning och dricka upp kaffet

Dagen börjas med personalmöte. För mig passar det bra att vi ska vara i Ådalen efterom den parkleken ligger nära mig. Annars så är det vattenkrig som står på schemat på jobbet...


Terés M Vad roligt för dig att du ska gifta dig! Nu är det inte så långt kvar =) Var bor din blivande man?

Ha en bra dag.



Kommentarer
Postat av: Terés M

Tack! Min blivande, J, bor på Djerba. Så det är dit jag åker och det är där vi gifter oss den 28/6 =)



Hoppas du/ni får en trevlig vecka!

2011-06-12 @ 12:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0