Vips säger det så är helgen och ledigheten över...

Torsdagen som var en alldeles röd och ledig dag spenderades vid Smedsuddsbadet för att fira syskonen Sveder som fyllde år. Solen sken, grillarna användes flitigt och sällskapet var utomordentligt trevligt! Kalle hade jag inte träffat på hur många år som helst!!! Kvällen avslutades hemma hos Sandra och Gustav med ett glas vin och sen begav jag mig hemmåt medan dom andra fortsatte ut och gjorde stan osäker. Fast jag hoppade av i Alvik, promenerde till Scandic och drack en kopp kaffe i baren tills habibi slutade jobba så vi kunde ha sällskap hem =)

Annars så har helgen rullat på. Träffade en släkting och tog en öl inne på Snaps och sen en sväng på Malmen med habibi och en av hans kollegor. Igår var jag och R i centrum och kollade på en kostym åt honom. Vi hittade och köpte en! Blev dessutom ett par ordentliga "finskor"

Gick loss på en hel del pengar, men känns som en investering.

Själv köpte jag, hör och häpna, en limegrön jacka/tröja. Eller egentligen var det gubben som betalade :P


Idag har jag inte gjort mycket alls. Håller på att färga håret just nu. Var länge sen sist, har inte tagit tag i det hela. Skyller i mitt huvud på att det är krångligt, fast det är det ju egentilgen inte!


Nu väntar jag bara på att det ska bli dags att skölja ur hennan

Idag blev det wok med ris till middag

Och jag provade på att köpa en ny dricka på coopen, smakade helt okej


Har lite mer bilder från helgens måltider, men jag tror jag nöjer mig såhär =)
Resten kanske kommer imorgon!

Natti natt alla

Kommentarer
Postat av: rzigui

Åhh vilken snygg jacka!!

Och goda matbilder som vanligt ;-)

2011-06-07 @ 11:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0