Middag

Blev "snabbmat" igår. Korv (kyckling), makaroner och hemgjord tomatsås. Ingen gourmetmiddag,
men helt okej =)



Annars så var det ju helt sjukt varmt och kvavt igår. Inte behagligt alls :S Trodde att det skulle bli bättre efter att det regnade en massa, men icke! Folk säger att man inte får klaga på värmen, men jag håller inte med. Jag tycker att det är jobbigt när det är varmt! Det står jag för även på vintern =)

Nu ska jag iväg till jobbet och förbereda en gåtpromenad till idag och en tipsrunda om miljö/miljöpåverkan till lördagens ungdomsfestival. Torsdagar är ju vanligtvis min korta dag med bara 4 timmars jobb, men nu när det inte blir några kvällar så måste det in fler timmar på dagtid så det är dags att dra redan nu.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0