Matbilder

Till lunch i lördags blev det rester från fredagsmiddagen som R fixade. Kyckling, potatis och grönsaker i ugnen!



Söndagslunchen bestod av en omelett



Till middag blev det först toast med kalkon, ost och creme fraiche med karljohansmak



Sen blev det vitlöksostfyllda lövbiffar med ungnsrostade potatisar och grönsaker



Sen så blev det faktiskt chips och dipp :P


Idag så gjorde jag en jordgubb- och vattenmelonsmoothie till frukost. Väldigt läskande och passade utmärkt en sådan här varm dag. Känner inte för att stå och grädda våfflor en dag som den här, men tisdagar är tisdagar :P Kanske köper lite glass att ha till våfflorna för att kyla ner oss! Min kollega är hemma med sjukt barn så det är bara jag idag, får se vad vi kan hitta på för roligt för att få dagen att gå. Ska se om jag inte kan få lite sol på näsan också. Sist jag tänkte det så blev jag inne hela dagen och skurade och skrubbade...

Hoppas alla haft en bra helg och får en bra tisdag!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0