Johanna tar studenten! Grattis =)

Springer runt och försöker bestämma vad jag ska ha på mig och önskar att solen ska komma fram! Vi ska ha grillavslutniongsfest på gården ikväll dessutom...Solen KOM FRAM NU!

Ska upp till centrum och handla en blomma att hänga om Johannas hals när hon springer ut. Morfar hämtar upp mig och sen rullar vi mot Kista. Sen är planen att jag ska hem till familjen Odedal en sväng och äta lite och hjälpa Mimmi lite kanske. Sen är det jobb som gäller. Jag kommer senare idag, men kommer jobba igen den tiden på fredag då jag jobbar heldag i parken och sen på gården. Fast som det ser ut så kommer jag inte ha några (inskrivna)barn i parken. Får ägna mig åt städning och fixning och sånt, finns saker att göra.

Dags att dra!

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0