2000g choklad!

Vi var ju som sagt på grönan häromdagen och jag kom hem med 2kg choklad :P Jag har lovat bort 2 chokladkakor och jag tänker att jag tar med mig en del till familjen i Tunisien... kommer ju finnas kvar till mig ändå liksom!





Igår var vi på Grinda med jobbet. Till lunch grillade vi hajkbomber (det var nått nytt för mig). I min la jag kyckling, potatis, lök, tomat och ost och slängde den på grillen.


Ungarna badade efter lunchen och en del fiskade. Själv så provade jag en (för mig) ny glass

Den smakade väldigt bra, men 22 kronor känns lite mycket för en glass.

Idag blir det bog lugnt på jobbet. Tror att barnen också kpommer att vara trötta efter våran 12-timmars utflykt igår.

Dags att gå!

Kommentarer
Postat av: rzigui

Oj oj oj ...vad mycket choklad !!! Och vilken tur du hade som vann !!Grattis.....:-)

2011-06-17 @ 16:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0