Tunisien

Vi är ju nere i Tubnisien som jag antar att alla vet. Det här är dock första gången vi är på ett internetcafé. Dagarna har flugit förbi i en väldans fart! De första 8 dagarna var vi hos familjen varje dag, hela dagarna och halva nätterna :P Eller det är inte  hela sanningen utan har varit runt lite på Hamam, letat ring och saker kläder till svärfar och svärmor, varit på salongen med Afef, fixat harcous (eller hur det nu kan tänkas stavas), vaxat och plockat ögonbrynen.... Det har varit ett evig farande ibland. Har tagit en del bilder, som vanligt! Men har bara lyckats få en bild på mig och habibi tillsammans... Det märks inte på honom men det är över 40 grader i skuggan nästan varje dag och på nätterna ligger det kvar på närmare 30 vissa dagar. Jag svettas som en gris!!! Att ligga i solen är nästan otänkbart, men så klart har jag försökt ett par gånger. Den här veckan är ju "semesterveckan" så vi har faktiskt varit på stranden och vid poolen =)


Nä, nu får det räcka! Jag är helt slut, men får se  när gubben och hans 3 kompisar tycker att det räcker så jag får åka tillbaks till hotellet och den stenhårda sängen...

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0