Mamma är hemma =)

Måste visa detta underbara kort jag fick av en av parkungarn som somarpresent. Man kan bli glad för mindre! Tack Madde =)



Idag så träffade jag Lina och käkade lunch i centrum. Vi drar ju till Tunisien imorgon och hon åker till USA senare i veckan så vi passade på att träffas. Det var riktigt trevligt! Efter det så gick jag runt och shopade nya kläder...så nu är jag många pengar fattigare, men massa nya kläder rikare!!! Fick dessutom en ny (rosa Adidas) väska av min älskling.

Efter det så promenerade jag hem till mamma mu och väntade på att hon skulle komma hem från flygplatsen. Hon har ju varit i Grekland i 2 veckor. Vi käkade middag, hon visade allt hon köpt och bilder, jag visade mina nyinköp på klädfronten. Hon hade köpt massa fina saker, och fina presenter till oss!


Ouzon var mest till R...




Kylskåpsmagnet gjord av lavasten



Superfina örhängen gjorda av lavastenar och koraller (tror jag det var...)
Tack mamma för alla saker!!! Älskar dig <3

Just nu borde jag ju ägna mig åt att packa, men grrrr, jag hatar att packa! Vet inte varför men jag lyckas alltid dra ut på det och skjuta upp det så länge det går. Men snart går det inte längre. Jag har i alla fall skrivit en lista, och börjat plocka fram lite saker. Ska skriva klart det här och sen ska jag sätta fart, eller jag ska fixa lite kaffe först... :P

Nattinatt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0