Vinter!

Säger som alla andra, brrrr! Strålande sol men massa minusgrader. Hoppas att det inte blåser så mycket...
När jag gick upp var det kallare så det går ju åt rätt håll. Jag frågade R när han kom hem om det var kallt ute. Han sa Nej, det är jättekallt :P
Det är alla hjärtans dag idag :P Kapitalistisk stordag! Men jag gör min del, R får en liten chokladask
Har lite tid mellan jobbt i parken och gården, så risken är att jag kanske inte kan hålla mig från att köpa nått mer till min habibi. Kanske lite blommor eller nått =) Men vi får se!
Nu är det dags för mig att packa ner mina
och göra mig i ordning för jobbet.
Ha en bra dag, hoppas att den blir fylld med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0