Kryssningsdag!

Igår var vi i centrum och fikade med mamma =) Efter det så gick vi och kollade på klockor. R har velat köpa en ny klocka länge och nu och han hade sett att det var 50% på ur&penn. Vi gick därifrån med en JET SET klocka. Men väl hemma så visade det sig att visarna inte riktigt bettede sig som dom skulle. Det var som om tim- och minutviarna inte riktigt var synkade. Och för över tusenkronor så tycker man ju att när man ställer klockan på 12 så borde båda visarna stå på 12... Så det blev en tur tillbaks till centrum och byte till en annan klocka. Det blev en Championklocka som dessutom var billigare (det är ju trevligt att få pengar tillbaks)!


Eftersom habibi fick några hundra tillbaks så tyckte han att vi kunde slinka in H&M och kolla efter en skjorta (han är på jakt efter en ljusblå) men hittade inget av intresse. Men eftersom det fortfarande fanns pengar i fickan så blev det en sväng in på JC för att kolla efter ett par jeans (vilket han också letat efter hur länge som helst). Och det blev jackpott =) Han hittade ett par Disel som han verkligen gillade (var framförallt rätt färg). Dom var lite långa i benen så dom skulle sy upp dom åt honom (toppen att dom gör det gratis, det kallar jag service) så dom bor kvar på affären. Dessutom så provade han ett par G*Raw som jag tyckte var riktigt snygga. Han brukar inte ha den typen av jeans så han var inte riktigt lika såld direkt som jag :P Men eftersom jag tyckte dom var snygga och dessutom erbjöd mig att köpa dom åt honom om han ville ha dom så tyckte han också om dom (fast köpa dom åt honom är sanning med modifikation vi har ju trots allt delad ekonomi) ! En sväng i i K5 resulterade i ett skärp även det av märket G*

Till mig köpte älsklingen ett armband och ett par örhängen

Sen så skulle jag tro att habibi kommer köpa en parfym eller nått annat jag vill ha på båten sen =)
Nu ska jag fixa lite mera kaffe och börja plocka ihop mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0