Söndagsmiddag

Habibi var ledig igår! Trevligt att få spendera en hel dag med sin man i alla fall nån gång ibland. Vi tog en sväng till Vällingby för att handla lite mat och kolla om jag kunde få en klipp tid (som jag pratat om länge...). Och kors i taket, jag fick en tid så nu är jag nyklippt :P
R fikade med mamma under tiden som jag var hos frisören. Jag har tyvärr ingen bild än. Batteriet i kameran dog efter att jag fotade gårdagens efterrätt. Så det blir matbilder istället.
Vi åt kött och potatis och sås :P Precis som jag ätit dan innan bara i lite annan form. Jag gjorde små blåbärspajer till efterrätt som vi åt med glass!

Oj, nu måste jag packa väskan och bege mig mot jobbet!
Hårbild kommer en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0