Soffan har fått ny plats

R hade ju möblerat om lite i vardagsrummet härom kvällen:
Blev väldigt bra faktiskt väldigt bra! Känns större =) Vi får väl se hur det blir sen, planen är ju att vi ska köpa ny soffa och vi behöver ett nytt soffbord dessutom... fortsättning följer.

 

just nu sitter jag i telefonkö till resebolaget som vi bokat sommarens Tunisienresa med...dom har ändrat på våran avresedag och skjutit fram den två dagar. Det ger oss problem!!! Svägerskans bröllop börjar nämligen den 3:e juli och vi skulle kommit ner den 1:a, men nu kommer vi inte fram förrens på kvällen den 3:e *GRRRRRR* Men hallå, får man verkligen göra så här...det får man antagligen, och det är ju bättre om alternativet är att dom inte flyger alls... Jaja, jag får se vad dom har att säga, om det finns några alternativ...

 

Jag fyllde på med henna igår, håret blev mörkare och mera rött (än orange) den här gången =)

Kanske är svårt för er att se nån skillnad på en bild... men ni kan i alla fall se att jag inte är toppenpigg just idag :S tror jag måste andats in lite damm eller nått för det kliar i ögonen och jag har lite svårt att andas. Men medicinerna har börjat verka så nu känns det lite bättre.

 

 


Kommentarer
Postat av: rzigui

Halloj,

Vad mysigt det ser ut hos er!

Tråkigt med er resa, men ni kommer ju dit i alla fall,bara det känns väl helt underbart?!



Grattis till E, och dig oxå förstås...vad kul!!!



Vi kämpar på ,men nångång ska det bli ett genombrott....man får inte ge sig!(även om man är så less)Det är lite svårt med lärarjobb här, E har talat om att sadla om till nåt annat, får se hur det blir.



Kram o ha det gott!// Lotta



2011-02-25 @ 10:30:31
Postat av: Mamma

Vad fint, både med soffan och med håret.

Kram mamma Mu

2011-02-26 @ 12:18:22
Postat av: rzigui

Nu skrev jag E igen, jag menar ju så klart "Grattis till L.....?!

2011-02-27 @ 15:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0