Skojar ni med mig

-18 grader, kom igen nu, räcker det inte nu??? Skönt att solen skiner i alla fall. Jag vill att det ska bli vår och jag vill sitta ute i solen utan 3ton kläder på mig och äta en:
Men vintern har varit trevlig om än väldigt lång. Här kommer lite bilder från innan jul när vi var hos min moster och gjorde godis (på temat en bra och trevlig vinter)
Frukost =)
Det här är bara en del av bilderna jag tog...men man måste ju jobba också, så det får bli fler en annan dag, kanske till och med imorgon =)
Vi har personalmöte i Ådalen idag. Så jag har kunnat ta det ännu lugnare nu på morgonen än vanligt (Tar mindre än 10 minuter att gå till Ådalen!)
Ha en bra dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0