Nyhetsmorgon

Sitter min vana trogen och dricker kaffe och kollar på nyhetsmorgon. Mustasch (bandet) avslutar tv4:s sändning nu strax innan tio. Låter riktigt bra, kanske ska lägga lite pengar på att köpa deras nya skiva. Var länge sen jag köpte en skiva, alltså en riktig skiva och inte bara ljudfiler över datorn. Senste åren har jag inte lyssnar så mycket på rock, men Mustasch fick mig att sakna det. Så jag måste nog köpa lite rockmusik, eller i alla fall lyssna på en annan radiostation ett tag :P
Nu har jag ordnat en bild på håret igen, och trots att jag klippt bort mycket så har jag fortfarnade långt hår. Det syns inte på den här bilden, men bak är håret långt! Och nu får ni hålla till godo med den här morgonbilden jag tagit...

Som ni ser så är håret inte lika rött längre. Tanken är att man ska göra hennan varje vecka i början, och jag gjorde inte förra veckan. Jag tänkte att jag skulle klippa mig innan så jag inte behöver använda lika mycket henna (spara pengar :P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0