Lägga in videoklipp

Hmm, jag vet att jag lyckats med det förut, men nu vill det sig inte riktigt. Ska ge det ett till försök sen ger jag upp (i alla fall för ikväll!)
Det jag försöker lägga upp är i alla fall en dansk låt jag råkade snubblade över på youtube. Den fastnade helt klart i mitt huvud och jag gillar den skarpt (även om jag inte fattar ens hälften av vad dom sjunger :P  ). Gillar mest han som sjunger sist (sen om det är Nik eller Jay har jag ingen aning om). Sen så skadar det ju inte att det är 3 otroligt vältränade killar som visar sig  i bar överkropp typ hela videon...

 

Jag försöker lära mig lite html, så ni får ha överseende med om det inte riktigt ser helt bra ut alla gånger.

Nu är det dags att sova!

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback