Kunde inte låta bli...

...att köpa blommor. Visst gav jag dom till habibi, men dom är ju nästan lika mycket till mig. Det är trevligt att unna sig snittblommor nån gång ibland.

Nu undrar jag var solen tog vägen. Det var soligt och fint (men kallt!!!) när jag gick upp, men nu är det molnigt.
I går så spelade jag Fia med knuff och pingis på gården. När vi spelade Fia så skrattade vi så vi tjöt emellanåt.
När vi spelade pingis skrattade jag så jag tjöt emellanåt. Pingis är inte riktigt min grej. Men skam den som ger sig. Ungarna i parken tycker om att spela, så jag får öva så jag kan vara med och spela och inte åka ut direkt :P
Jag vet att jag inte ser så road ut på bilderna...men jag hade väldigt roligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0