Igår på gården

Igår på gården hade vi hand-och nagelvård. Vi badade handbad och smörjde med bra handkräm, målade och fixade med stenar och klistermärken =) Det blev röda naglar med vita blommor (med lite småpärlor) på mina händer. Känns jättekonstigt och inte alls som jag, men man måste ju våga sig på nya saker!
Jag sitter som vanligt i soffan med en mugg kaffe och tittar lite på nyhetsmorgon. Börjar 13 idag så jag hade kunnat sova längre, men dom håller på och fixar parkeringarna utanför och de för ett himla liv när dom bilar upp asfalt och vad dom nu kan hålla på med mera... R kom hem vid 04 inatt, och var stelfrusen. Nattbussen som skulle kommit 02.25 dök inte upp så han stod ute i flera minus i över en timme. Dom hade haft lite drinkskola på jobbet efter att arbetspasset tog slut var därför han "slutade" så sent till att börja med. Tur var väl det, annars hade han nog blivit helt förstörd av kylan... Men det innebar att vi låg och pratade lite när han kom och la sig, och jag somnade inte ordentligt förrens runt 05... Jaja, jag kan sova inatt =) Min kollega skickade sms tidigare på morgonen och berättade att hon var sjuk så jag blir ensam idag. Hon har varit hängig ett tag och igår hade hon knappt nån röst alls, så jag är inte förvånad över att hon nu måste vara hemma och kurera sig!
Dags att göra nått annat!
Ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0