Det var ingen lek att gå till jobbet igår... + Bild på håret :P

Pust och stånk, det var verkligen inte lätt att ta sig till jobbet igår. Det snöade inte så mycket, men det blåste storm och var driver med snö.
Köksfönstret såg man knappt ut igenom och jag visste knappt vad jag skulle vänta mig ute.
Parken var helt insnöad.
Lunch =)
Det var inte så enkelt att få en bra bild på mig och mitt nyhennade hår... Men så här ser jag ut nu! Eller jag är kanske inte riktigt så blek som det ser ut i blixtljuset på nån bild :P

Kommentarer
Postat av: rzigui

Ja vilket jäkla väder det blev igen...:-(

Meeeen...vad snygg färg du fick på håret!!



Idag är det sol o fint i Vara...minus 13 i morse 06.00 när jag gick till jobbet, men nu är det "bara" minus 7.



Lotta

2011-02-12 @ 15:27:11
URL: http://rzigui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0