Undrar om jag får en till kusin idag?

Idag är dagen som det är beräknat att min nya kusin ska komma... Men vi får se om han/hon behagar komma ut idag eller väljer att stanna kvar i värmen ett tag till.

Mamma ringde mitt på dagen igår och frågade om jag ville hänga med till stan en sväng innan jobbet. Har inte varit i stan på evigheter! Men det blev bra, vi irrade runt lite... men jag lyckades hitta en födelsedagspresent till R och lite julklappar!

På jobbet sen så dekorerade vi ett pepparkakshus som blev jättefint!



I Vällingby är det pyntat till tusen, det är granar och ljusslingor och lysande bollar och sånt överallt! Mysigt! Kanske kan se till att ta med mig kameran till centrum nån dag så det blir bättre bilder än den här dåliga mobilbilden. Men ni får hålla till godo ändå.


Gubben min är ledig idag, det firar vi med att ha tvättstugan... Ack så tråkigt men välbehövt. Annars så finns det ju saker att göra, baka, städa, PLUGGA(!)...

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0