Måndag

Solen skiner! Men det verkar blåsa en hel del idag också. Igår var det ju värsta stormen, det regnade och blåste  och jag var riktigt glad att jag var inomhus. Temperaturen verkar vara lite mer blygsam än vad den varit på sista tiden dessutom, skönt! Idag går jag in på andra jobbveckan efter semestern och det känns bra inför idag =) Om det inte dyker upp så många barn tror jag nog att jag ska göra blåbärsbullar idag. Tänk er en nybakad blåbärsbulle och ett glas mjölk till mellanmål =)

Kom på att jag i stort sätt inte lagt ut några bilder från Tunisien. Det är svårt att välja  bland alla bilder...
Men här kommer några...

Min svägerska Afef (min mans syster) gifte sig ju och först kommer några bilder från när hon och hennes Mohammed skrev kontrakt





Hennadags för bruden







Wafe (R:s storesyster tejpade inför hennan...)

Ojojoj, nu måste jag dra!
Ha en bra dag =)


Tack Manel för din snälla kommentar! Var i Tunisien kommer du ifrån? 

Kommentarer
Postat av: rzigui

Åhhh Anna !! Vilka fina bilder, jag längtar sååå när jag ser dom.

Här blåser det oxå och regnar i skurar, men det är ok idag, man kan bara slappa inne.



Kram Lotta

2011-08-08 @ 12:44:54
URL: http://rzigui.blogg.se/
Postat av: Manel Bouazza

Sousse kommer jag ifrån :) mvH MANEL

2011-08-08 @ 20:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0