Bilder från landet!

Jag fortsätter med att lägga upp bilder. Har ju en hel drös!
Här kommer lite blandade bilder från landet:


Det har funnits mycket smultron i år, *smaskens*



Förrätt

R gör godare couscous än mig, men min är inte så dum den heller!

Bjöd dessutom på en flaska tunisiskt vin till couscousen. Egen importerat!


Farmor, farfar och Reidar (farmors bror) kom ut och fikade en dag


Mamma Mu

Morfar (som man alltid lyckas fota i profil...)

Mormor





På jakt efter dom sista körsbären!




Dagarna rullar på, har redan jobbat 2 veckor nu! Har haft ganska mycket besökare i parken och fått väldigt varma ord om mina kakor och bullar (som jag bakat och säljer). Är speciellt nöjd med blåbärs- och hallonbullarna!

Har lyckats skära mig i handen när jag rengjorde ugnen på jobbet. Jag skulle torka av under lådan som sitter under själva ugnen och drog handen lägst med en vass metallkant. Tog lång tid innan det slutade blöda :s Och det sitter precis där tummen går över i handen så jag är lite handikappad av det hela. Tur att det är vänsterhanden!

I helgen blir det middag hos min faster i Tumba (för att fira farmor och farfar) och födelsedagsfika för min lillesyster!

Idag har farmor och farfar varit gifta i 50 år!!!
Grattis <3

Kommentarer
Postat av: rzigui

Stugan måste ju vara en UNDERBAR plats att vistas på, skog och vatten !! Och fina foto igen ;-)

Tycker att du skata en tänkare påvad jag sagt innan, att "göra" en bok med alla fina natur bilder.



Kram och krya på handen .....

2011-08-12 @ 16:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0