snuv och host

Jag väntar på att min förkylning ska ge med sig, det verkar gå sådär... Idag känner jag mig snuvigare och sjukare än på flera dagar. Men hoppas på att det här är det sista och att det försvinner sen!

Igår var jag på informationsmöte på universitetet! Det jag kommer att plugga hör till Institutionen för orientaliskt språk och avdelningen Mellanösternstudier som bor vid Albano, Kräftriket. Spännande, men jag satt och tänkte shit vad  har jag gett mig in i...! Det var i alla fall skönt att det var varierade åldrar och inte bara 19åringar som precis tagit studenten. Det var en generell infoträff där man pratade lite om hur utbildnignen är upplagd, var man kan låna böcker, vad man behöver veta som student, hur webbmailen och studentplattformen fungerar med mera....
På torsdag så är nästa möte och då tror jag att det är mer introduktion till de olika delmomenten/ämnena som ingår i den första kursen. Lite tråkigt att det ligger på kvällen på min födelsedag, men jag hinner hem och fika med familjen =)

Ha en bra dag!

/A

Kommentarer
Postat av: MANEL

LYCKA TILL GUMMAN MED STUDIERNA...DET KOMMER SÆKERT ATT GÅ JÆTTE BRA MVH MANEL

2011-08-16 @ 10:49:37
Postat av: Sofia

Hej! Googlade utbildningen Arabiska m inri mellanöstern o nordafrikanska studier. Tillslut kom din blogg upp. Tänkte att jag då kan passa på att fråga om du vet behörighetskrav för utbildningen samt vilket betygssnitt som krävs? Tack o hej Sofia

2011-08-16 @ 11:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0