Student på heltid...!

Japp, nu har jag jobat min sista dag i parken, skulle jobbat månaden ut men hade komp och sånt att ta ut så sista dagen var igår. Det känns jättekonstigt! Jag kommer ju jobba kvar på gården, men jag är heltidsstudent. Har spenderat morgonen med att försöka få tag på boken som jag behöver till historiakursen. Jag hade beställt en, men bokus kan inte garantera att den kommer att levereras :S Dessutom insåg jag att jag beställt fel upplaga *grrrr* Så nu har jag lagt in en beställning via amazon.uk och hoppas på att det ska gå vägen. När/om boken från bokus kommer får jag skicka tillbaks den.

Igår fick jag 2 böcker till som jag beställt. En till är på gång och borde komma idag eller imorgon. Sen är det bara den där historieboken kvar!



Jag är på jakt efter några andra böcker som inte finns med på kurslitteraturlistorna men som referenslitteratur som jag tänker kan vara bra att läsa. Men det är ingen panik, kan kolla om dom finns på bibliotekt eller om jag kan hitta dom begagnade för en billig slant.

Idag har jag en föreläsning mellan 15-17 i MSA-Skrift (modern standard arabiska) så nu ska jag öva lite på bokstäver och läsa igenom ett kopmpendium!

Ha en bra dag =)

Kommentarer
Postat av: Yasmina

Vad roligt att du ska läsa arabiska, jag vill oxå lära mig skriva och läsa det! Jag jobbar min sista dag imorrn för att sedan börja plugga på högskolan för 3 år framåt, ska bli kul :)Lycka till nu!

2011-08-25 @ 20:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0