Det var den helgen det

Så var den helgen över... Men jag har hunnit med mycket. Varit i Kista, handlat minipc, varit hos mamma och ätit kräfter, varit hos Nenne och stylat min almenacka.

Jag fick en blender/mixer av mamma när jag fyllde år! Nu blir det ännu mera smoothisar =)


Efter som jag är dunderförkyld så tycker jag att en smoothie på supermix känns bra!


Dessutom så slänger jag i lite honung med Propolis som ska vara bra vid förkylningar


Min kusin brukar ha lite havregryn i sina smoothis, det ska jag nog börja med jag med. Maxad frukost liksom. Dessutom så toppar hon med solroskärnor och linfrön. Det är ingen dum grej, måste kanske sno den också!

Igår så var jag hos Nenne en "sväng" och piffade till min almenacka. Hon var så snäll och låt mig få använda alla hennes scrapbookingsaker (pysselsaker)

Framsidan:

Baksidan:


Nu måste jag packa väskan. Blir full rulle i dag igen. Först den första ordentliga föreläsningen (Arabiska i skrift), sen direkt till jobbet och ikväll öppnar fritidsgårdarna så då börjar kvällsjobbet. Onsdag är min sista dag i parken, efter det så är det plugg som gäller. Kommer jobba kvar på gården så det blir ju lite jobb i alla fall.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nenne

Hej Anna och tack för igår! :-)

Det var trevligt och roligt.

Och din almanacka blev sååå snygg!!! :-)

Själv blev jag så inspirerad av ert pysslande att jag idag har köpt mig en likadan almanacka som du har och den ska jag dekorera här i veckan.

Kram Nenne

2011-08-22 @ 21:07:10
URL: http://www.livsfokus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0