Verkligen länge sen sist

I fredags hade vi mellanstadiedisco i parken. Runt 90 barn som hoppade, dansade och åt snask. Snart är det dessutom dags igen, tur att det är långledigt i helgen i alla fall så man kan återhämta sig lite! Fast det var roligt, eftersom barnen tycker det är så himla roligt =)
Jag har ju varit en sväng i Idre med fritidsgården där jag jobbar (plus 3 andra fritidsgårdar som företaget driver). Det var riktigt trevligt och roligt!
Oj måst dra till jobbet! Är ju påsklov så jag jobbar heldagar i parken och jag måste gå förbi och handla till lunchen vi ska laga idag. Sen är planen att vi ska åka till sumpan och spela bowling =)
Ha en bra dag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0