Över 20 000 igen!

Japp, igår var jag duktig!
Jag var ute en del på jobbet innan ungarna kom för att plocka ute. Några har haft party ute under vårat tak, dom har grävt en stor grop och eldat tidningar, pinnar och spillbitar av brädor. Dessutom har  2 fönster slagits sönder :S Varför gör man nått sånt, vandaliserar utan syfte *grrrr* jag blir förbannad. Men tydligen så händer det flera gånger per termin.
Sen lekte vi gung-Jocke och då blev det en hel del springande fram och tillbaka. Jag var tveksam till om jag skulle kunna vara med, smala gungor, stor rumpa... Såg framför mig hur jag inte kunde hoppa av, med det funkade! Men idag har jag stor fina blåmärken på utsidan av låren så det funkade väl sådär egentligen. Men det finns ju en lösning, motionera mer, äta bättre!
På gården sen så spelade jag innebandy vilket resulterade i massa svett, massa steg och pain (dom skjuter så djävulusiskt hårda bollar pojarna som var med)!
Idag är planen att jag ska åka och göra ett nytt pass. Hade tänkt åka till Rådhuset, men det får bli Solna så jag kan gå på Panduro och handla till jobbet efter passgörandet. Det innbär att jag är uppe tidigare än vanligt *gäsp* hade gärna stannat kvar under täcket med habibi ett par timmar till istället... Men det är som det är och vissa saker behöver man ju få gjorda!
Ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0