Jag höll ut!

Så nu kan jag hämta mitt nya pass i nästa vecka. Får väl se hur det ser ut, tittade knappt på bilden, ville verkligen bara komma därifrån... Men det blir nog bra, passet använder man ju knappt ändå.
Idag blir det först promenerande runt till skolorna i närheten av jobbet och sätta upp lappar om att vi har Disco nästa fredag. Sen är det tjejklubb på eftermiddagen och planen är att vi ska göra kylskåpsmagneter i Fimo-lera. På gården sen så ska vi ha tårttävlig. Blir full rulle hela dagen i dag igen tror jag bestämt. Måste börja packa för Idreresan dessutom. Åker ju faktiskt imorgon =) Det som stör mig just nu är att jag inte hittar min laddare till mp3-spelaren *grrr*  Får verkligen leta när jag kommer hem ikväll!
Dags att packa väskan och snart gå.
Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0