15 290

Torsdagar brukar innebära en dipp i stegandet eftersom det är en kort arbetsdag, men gårdagen var helt okej! Är det ingen annan där ute med en stegräknare? Hur mycket går ni per dag?
Idag är det fredag och jag känner att dom här bilderna över symboliserar vad jag känner. Jag skulle också vilja snurra och hoppa och bara släppa loss =) Får se hur den här dagen kommer att bli...

Jag är upp tidigare än vanligt, det märks *gäsp* Först på dagordningen står ett möte i Hässelby kvart över nio. Sen får jag stosa mot jobbet, stannar nog till en sväng på coop forum och kanske en sväng i centrum. Eller så går jag till jobbet och lägger mig på en soffa och tar lite stödvila innan jag börjar :P
Ha en bra dag och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0