Packa för hemgång

Mmm, nu är det dags att börja packa för imorgon bitti ska vi åka hem. Men jag min vana trogen hittar ju nått annat att göra istället, som att sitta vid datorn eller kolla på tv :P 

Det har inte funnits nå bär att prata om och fiska får man inte göra i sjön just nu och svamp har jag inte ens orka traska runt och kolla efter. Men farmor och farfar har fått massa älgkött så jag får nog en stek, och Reidar (farmors bror) har lovat mig lite röding så jag åker inte hem tomhänt inte. Dessutom har jag ju en massa kort och känslan av en otroligt härlig vecka, trots dåligt väder. Har jag tur så har R köpt nått fint åt mig i Tunisen dessutom ;P så det kommer avsluta en härlig vecka.

Jaja, det är väl dags att sätta igång och fixa det jag ska...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0