Ockelbo

Farmor och farfar plockade upp mig vid 6:30 i morse *snark*  Vi har varit ute i Ulvsta och rensat ut ett hus som familjen arrenderat i massoe med år men som man inte längre använder. Så nu har jag diverse saker som får vänta på mig här i Ockelbo och som sen får bli upplockade på vägen hem till Stockholm sen flytta in hemma hos oss =) Jag är dock inte lika säker på att R kommer uppskata sakerna lika mycket som jag, men det ska nog gå bra... Det har varit en lång dag ute och inne med massa plockande, massa familj och massa minnen <3  Efter att vi blev så klara vi kunde bli så åkte vi hem till Maggan och Johnny (farfars syster och hennes man) och åt god mat. Det är här vi ska sova dessutom.
Tyvärr är jag dunder förkyld och mår inte alls bra. Tror nogf det är dags för sängen snart. Men jag tror R ringer när han landat i Tunisien nån gång efter 21.30 så får hålla mig vaken ett tag till i alla fall.
Dags att leta reda på lite nässpray och fylla på med nya alvedon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0