Mera regn

Det har faktiskt regnat hela dagen i dag också. Vilket betyder att  jag inte varit ute på hela dagen :P Jag har kollat på tv, lyssnat på radio, pratat, kollat på film, läst, pillat på datorn... Ja det har inte precis varit svårt att hitta nått att sysselsätta mig med. Känns konstig att det bara är imorgon kvar innan vi ska hem. Vi måste åka tidigt på söndag eftersom vi vill komma hem i tid och vi måste ju stanna till i Ockelbo och hämta grejer. Nog för att det skulle vara skönt att stanna ett tag till, men jag saknar R otroligt mycket så jag längtar hem till honom. Han har ringt varje dag (jag har ingen mottagning här så han har fått ringa :P till farmors telefon). Har jag tur så har han köpt nått trevligt till mig! Svärmor har fixat couscous (den hemgjorda är mycket bättre än den man köper) och kakor till mig =)  R berättade igår att han hade blivit igenkänd på La Paix härom dagen. Det känns ganska så osannolikt men han träffade ett svenskt par från Malmö (om jag förstod honom rätt) som visste vem han var och vem jag var och... Gissa hur?! Dom har läst min blogg!!! Om ni läser det här kan ni väl lämna en kommentar och berätta hur ni hade det!


Tyvärr så kommer vi inte hinna hem i tid för att jag ska hinna gå på min lillesyrras fotbollsmatch, för den hade jag gärna gått på! Just den här matchen är lite extra eftersom den är mot hennes förra lag... Hur som så hoppas jag att hon vinner =)


Nu ska jag nog lägga mig och läsa eller kolla på en film i datorn.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej!!

Det var jag och min kompis Amelie som kände igen R på La Paix. :) Vi hittade din blogg av en slump strax innan vårt tunisien besök i juni. Ville söka lite på Tunisien och hittade din blogg. Intressant läsning och vi fastande. haha.. Lite kul oxå eftersom vi oxå skulle bo (och bodde även denna gången) på La Paix och festat med Dar Dar och co. :) När vi nu fick höra att en kille som är gift med en svensk tjej och bor i sverige skulle komma dagen efter sa vi mest på skämt att det kanske är "han från bloggen". Och JA det var det... Helt bisarrt!! R kändes som en kändis.. hahaha... Kul som attans! :D Idag kom vi hem till sverige igen och det suger verkligen... Saknar allt redan! :(

2010-09-24 @ 19:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0